Sunday 13 October 2013

TESTIMONI WONDERGLOW + EMILAY WHITENING TERBAIK!!

salam semua. hari ni rase macam rajin je nak update blog tau. sebab nye cuti 1 minggu so, boleh la kite berblogwalking sambil update blog. hehe. ok, sebenarnye nak update sikit pasal produk yang saya gune dah hampir 3 bulan. 

sebelum ni saya dah pernah update pasal produk wonderglow ni kan, nak bace, boleh pergi dekat sini, tekan saya . suke kan bile produk yang kite gune, membuahkan hasil? yup, alhamdulillah, selepas 3 bulan lebih saya gune produk wonderglow ni, kulit muke makin glowing, dulu kusam, sekarang dah tak. ecewahhh, perasannn. hehe. yang paling saya suke, whitehead, dah takde. ni saya nak tunjuk testimoni sikit.... 


meh nak terangkan tentang testimoni tu, yang before tu gambar 1 tahun yang lepas. dan after ialah gambar sekarang. lain kan?? hehehe. ni saya gune produk wonderglow set silver je tau. kalau pakai gold, lagi meletupp la result nye. kalau yang ade masalah kulit kusam, memang digalakkan pakai produk ni. dalam 3 minggu dah bagi effect. tak caye, cube lahhhh. hehehe. sekarang saya tengah cube produk emilay whitening, dah 1 month consume. nanti dah masuk 3 botol, saya buat testimoni untuk emilay pulak. hehe. 



kalau korang nak try produk ni, boleh order dengan saya tau. sebarang pertanyaan pun boleh diajukan. 


2 comments:

  1. salam cne nak order yer? mmg berkesan ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wlkmslm. sori for the late reply. awk boleh whatsapp atau sms sy tau dkt sini kalau nk order or ade sebarang pertanyaan, 0145378911. yup, berkesan. :)

      Delete